תקשורת ללא "צד-שרת"
בעולם האמיתי כמעט תמיד תקשורת בין משתמשים ובין מסד הנתונים עובדת במודל Client-Server.
אבל אנחנו לא בעולם האמיתי, אבטחה ויעילות כרגע לא חשובות לנו, ואין לנו מחשב שישמש צד שרת. עלינו להגיש פרויקט תוך חודש.
אסביר כאן על האופן שבו כל שחקן (בפרויקט שלי, שבו שני שחקנים משחקים אחד נגד השני) לוחץ על כפתור "מצא לי שחקן יריב" ומתחיל לשחק באם נמצא יריב.
לצורך כך ניצור בבסיס הנתונים טבלה בשם "PlayersWaitingForGame":
ה-ID יהיה כמובן PK ו-Identity.
ה-PlayerID מקושר בקשר גומלין לטבלת Players.
ה-SecondPlayerID מקושר גם הוא בקשר גומלין לטבלת Players.